fredag 24 december 2010

God Jul till er alla!!!

Med önskan om en God Jul skickar jag några bilder från ett snöigt Stockholm. Förra året hade jag liknande bilder med snö vid samma tid och då trodde jag att det inte kunde bli värre men årets vinter började redan i november med kyla och snö och nu ligger snön halvmetertjock på marken (och på allt annat också för den delen).

Nog för att det är roligt att skotta snö men nu räcker det snart ......

... men jag skall inte klaga för det kunde ha varit en gråtrist mild Stockholmsjul men den vita snön gör ju allt så mycket roligare!!!!

1 kommentar:

  1. God Jul Mats, Ulrika och Olle! Vilken trevlig hemsida du har, det var min moster Elsie som visste om den och visade oss!

    God Jul från oss här på Eden!
    Hälsningar Sara och Lars Jonsson

    PS. här var det -37 i natt...

    SvaraRadera