torsdag 9 februari 2012

20 000 besökare

Idag kl 12:51:44 fick min blogg besökare 20 000. Jätteroligt att det är så många som är inne och tittar på mina inlägg med bilder och texter från Ramsele och Junsele församlingar. Det är också jätteroligt när ni kommer med kommentarer och ger mig ytterligare några pusselbitar i "hembygdspusslet". Tack så mycket för att ni både läser och kommenterar!

Besökare 20 000 hade läst om Mjölkbilen i Moflo på min brors hemsida och sedan använt länken där för att komma till mig. Hos mig hittade han/hon rätt många intressanta sidor och stannade kvar i 14min och 3sek och avslutningssidan var ett fotografi som jag tagit i Grönbäck, ner mot Fjällsjöälven, en vinterbild.

Det tog mig 1 år och 58 dagar att få ihop de senaste 10 000 besöken och 2 år och 253 dagar sedan mitt första blogginlägg den 2 juni 2009. Alltså betydligt långsammare i början. Med denna ökningstakt så borde jag kunna plussa på 10 000 till i slutet av året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar